تاکید بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر ۲۲ بهمن یزد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بر تسریع مراحل پایانی بازسازی استخر ۲۲ بهمن یزد تاکید و ابراز امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط کرونایی شاهد رونق استخرها و اماکن آبی و توسعه ورزش شنای استان باشیم.

«مسعود شریعتی» در بازدید از مراحل پایانی بازسازی استخر ۲۲ بهمن بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از این مجموعه تاکید کرد و گفت: این استخر به صورت مشارکت ماده ۲۷ جهت بازسازی و بهره برداری در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قرار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر مراحل بازسازی آن به اتمام برسد تا در صورت مساعد شدن شرایط کرونا، این استخر فعال و خدمت رسان مردم باشد.

وی افزود: در یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی به ویژه استخرها و اماکن آبی، روند بازسازی این استخر نیز کند شد که انتظار داریم روند تکمیل آن تسریع پیدا کند.

شریعتی ابراز امیدواری کرد با کاهش ویروس کرونا و مساعد شدن شرایط بار دیگر شاهد رونق استخرها ، اماکن آبی و توسعه رشته شنا در استان باشیم.

«علی محمد شیخی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هم گزارشی از روند اجرایی بازسازی این استخر و شرایط ساماندهی مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارائه کرد و گفت: مراحل پایانی بازسازی استخر در حال انجام است و بهبود وضعیت این مجموعه نیز در دستور کار قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلو یزد، «سید مصطفی سجادی» رئیس این هیات ورزشی نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و ابراز امیدواری کرد: با حمایت های لازم بتوانیم هرچه زودتر بازسازی استخر ۲۲ بهمن به پایان برسد و با کاهش ویروس منحوس کرونا، فعالیت ها و برنامه های هیات شنا مجدداً پیگیری شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..