طرح «لبخند کعبه» در یزد اجرا می‌شود

no-thumbs

دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد از اجرای طرح «لبخند کعبه» در یزد خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در یزد ادامه دارد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا دشتی، دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد ۱۴ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح لبخند کعبه با سه محتوای «با نشاط باشیم»، «همای رحمت» و «نمایش خیابانی» در یزد آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح شخصیت حضرت علی (ع) در قالب محتواهای مختلف به مخاطبان به ویژه دانش‌آموزان مدارس متوسطه معرفی می‌‌شود.
دشتی خاطرنشان کرد: ۱۵ مربی آموزش‌های لازم را برای برگزاری این طرح در مدارس فرا گرفته‌اند و به اجرای پرده‌خوانی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: این طرح برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم مدارس پسرانه متوسطه برگزار می‌شود و در هر مدرسه از محتوای پرده‌خوانی طرح سوال صورت می‌گیرد و به پنج دانش‌آموز جوایزی اهدا می‌شود.
دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد یکی دیگر از برنامه‌های طرح «لبخند کعبه» را برنامه «با نشاط باشیم» اعلام کرد و گفت: با نشاط باشیم در واقع یک مسابقه از یک محتوا با موضوع شادی واقعی از منظر اسلام است.
دشتی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه ابتدا باید در باشگاه مبشران غدیر که نحوه عضویت در آن در سایتmobasherghadir.ir  درج شده است، عضو شوند و سپس در مسابقه‌ای که از مطلبی با موضوع «شادی واقعی از منظراسلام» شرکت کنند.
وی نمایش خیابانی را از دیگر برنامه‌های مطرح شده در قالب این طرح برشمرد و افزود: این نمایش‌ها اغلب در مدارس اجرا می‌شود و در قالب این نمایش‌ها، شخصیت حضرت علی (ع) برای مخاطبان تبیین می‌شود.
دبیر ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد تصریح کرد: طرح «لبخند کعبه» با اجرای این سه برنامه اجرایی می‌شود و تولید محتوای این برنامه‌ها نیز از نهج‌البلاغه و دیگر منابع مرتبط با حضرت علی (ع) تامین می‌‌شود.و
وی با بیان اینکه ستاد مبشران غدیر از چند سال پیش در شهرداری یزد فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: برنامه‌های این ستاد منحصر به عید غدیر و دهه امامت و ولایت نیست و در همه ایام سال برنامه‌های مرتبط با غدیر توسط این ستاد برگزار می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..