پیشکسوت روزنامه‌نگاری یزد درگذشت

مدیر مسئول روزنامه‌های ملک و عصر یزد بر اثر عارضه مغزی دار فانی را وداع گفت.

«ملک مسعود ملک» مدیر مسئول یکی از قدیمی‌ترین هفته‌نامه استان که از سال ۱۳۲۹ تاکنون منتشر می‌شد،  ۱۶ فرودین‌ماه در سن ۷۳ سالگی بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

این پیشکسوت مطبوعات یزد علاوه بر صاحب امتیازی هفته‌نامه ملک و نیز عصر یزد، در سمت‌های مختلف سیاسی در استان مانند فرماندار تفت، بخشدار مرکزی یزد، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری یزد نیز فعالیت داشته است.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در پیامی به‌ مناسبت درگذشت روزنامه‌نگار پیشکسوت استان، صداقت، صمیمیت و شفافیت را از ویژگی‌های ممتاز و بارز شخصیتی آن زنده یاد عنوان کرد.‌

مشروح پیام استاندار بدین شرح است؛ «خبر تلخ درگذشت روزنامه نگار پیشکسوت و انسان فرزانه زنده یاد ملک مسعود ملک موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید.

هرگز نقش برجسته این خبرنگار وارسته به واسطه یک عمر فعالیت رسانه ای در جهت کمک به اعتلاء و تداوم تاریخ رسانه های مکتوب در استان، از یاد و خاطره ها زدوده نخواهد شد و بی‌تردید صداقت، صمیمیت و شفافیت که از ویژگی های ممتاز و بارز شخصیتی آن مرحوم بود، همواره درس آموز همه سخت‌کوشان و عزیزان عرصه خبر و رسانه استان می باشد.

اینجانب این ضایعه ناگوار را به خانواده گرامی و همه دوستداران و علاقه مندان ایشان به ویژه جامعه مطبوعاتی و رسانه ای استان یزد صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن عزیز سفر کرده حشر با اولیاء و غفران و رحمت الهی را از درگاه حضرت سبحان مسئلت می نمایم.»

«محمد رضا دشتی اردکانی» رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت روزنامه‌نگار باسابقه استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛ «خبر فوت مرحوم ملک مسعود ملک، مدیر مسئول هفته نامه پرسابقه ملک یزد و روزنامه عصر یزد که سال‌ها در عرصه خطیر رسانه و مسیر اطلاع رسانی خدمت نمود موجب تألم و تأثر فراوان شد. اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت فقدان این روزنامه‌نگار پیشکسوت به اصحاب رسانه استان از خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جزیل مسألت دارم.»

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..