تقدیر استاندار یزد از چهره سال ۹۹ استان

استاندار یزد از علیرضا کریمی ، جوان زارچی که با نجات جان کودک هشت ساله زاهدانی در مقابل حمله سگ‌های ولگرد به عنوان چهره سال ۹۹ انتخاب شده بود، تقدیر کرد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدعلی طالبی در نشست تقدیر از چهره سال ۹۹ با اشاره به اقدام فداکارانه علیرضا کریمی گفت: اقدام این جوان زارچی بسیار بزرگ بود. گاهی عمق و بزرگی یک اقدام زمانی مشخص می‌شود که فرد در آن موقیت و شرایط ویژه قرار گرفته و بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

وی درباره انتخاب جوان فداکار زارچی به عنوان چهره سال ۹۹ با رای و نظر مردم افزود : این انتخاب، نشان دهنده تکریم و قدرشناسی مردم از افرادی است که متعهدانه و ایثارگرانه نسبت به موضوعات پیرامون خود واکنش نشان می‌دهند.

استاندار یزد بر معرفی چهره‌های فداکار و ایثارگر تأکید کرد و گفت : کار این جوان زارچی به دور از نگاه قومیتی و مذهبی بود و افتخاری برای استان یزد به شمار می‌آید.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از فداکاری علیرضا کریمی تقدیر شد .

گفتنی است این جوان زارچی ۳۰ بهمن پارسال هنگام بازگشت به منزل از محل کار با صحنه حمله سگ‌های ولگرد به کودک هشت ساله زاهدانی در گودی یک ساختمان نیمه ساز مواجه شد. وی بلافاصله برای نجات جان این کودک اقدام کرد و متحمل جراحت شد تا جان این کودک را از مرگ حتمی نجات دهد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..