تقدیر وزارت نفت از شرکت گاز استان یزد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اعطای تقدیرنامه‌ای از شرکت گاز استان یزد به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه سلامت اداری در سال ۱۳۹۸ تقدیر کرد.

به گزارش یزدی نیوز، حسن منتظر تربتی در این تقدیرنامه خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: مساعی و تلاش شایسته جنابعالی و سایر همکاران ارجمندتان در مسیر تحقق راهبرد‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام اداری و توجه موکد بر اصلاح، شفافیت و کارآمدی منجر به کسب رتبه برتر آن شرکت در ششمین دوره سنجش سلامت اداری در سال ۱۳۹۸ گردیده است.

وی افزود: بدین وسیله ضمن قدردانی از جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان پر تلاش آن مجموعه، امیدوارم با استعانت از درگاه الهی ، شاهد توفیقات روزافزون در تحقق اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی باشید.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز کسب این مقام ارزنده را حاصل مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان دانست و گفت : گاز استان یزد به منظور تداوم این موفقیت، ضمن تقویت نقاط بهبود، تدابیر لازم را جهت تدوین و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های بهبود اتخاذ کرده تا همچون سال‌های گذشته حضوری پررنگ در این حوزه داشته و به دنبال آن منجر به کسب رتبه‌های برتر شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..