دیدار مسئولین قرارگاه شهید سلیمانی با خانواده‌های شهدا درمیبد

مسئولین قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان میبد با حضور درمنزل ۵ تن از شهدای این شهرستان از صبر و پایداری آن‌ها تجلیل کردند.

به گزارش یزدی نیوزمسئولین قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان میبد با حضور درمنزل خانواده‌های شهیدان جمال برزگری خانقاه، محسن بیکی ده آبادی، محمدعلی قیاسی محمودآبادی، محمدتقی محسنی فر و شهید رضا محسنی فر دیدار و از صبر و پایداری آن‌ها تجلیل کردند.

حجت الاسلام حسین کارگر مسئول قرارگاه سردارسلیمانی شهرستان میبد گفت:قرارگاه نهضت خدمت رسانی شهید سردار سلیمانی در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار، رشادت‌ها، استقامت و صبوری خانواده‌های معزز شهداء و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز، در حرکتی عمومی و با همکاری دفتر امام جمعه محترم، فرمانداری، بنیاد شهید و حمایت‌های بی دریغ مادی و معنوی سپاه و بسیج اقدام به بازدید و سرکشی از خانواده‌های این عزیزان نمود.
کارگر گفت :در همین راستا حوزه‌های بسیج و پایگاه‌های مناطق مختلف شهر و با حضور پاسداران و بسیجیان و روحانیون هر محل، در طول ایام تعطیلات سال نو و در مناسبت‌ها و اعیاد شعبانیه نیز به تمامی خانواده‌های شهداء سر زده و از آن‌ها تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.
وی افزود:در این دیدار‌ها، از طرف مسئولین شهر و حضرت آیت الله اعرافی با اهدای هدایایی از خانواده‌های محترم دلجویی شد و مسئولین قرارگاه پیام امام جمعه را به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس ابلاغ نمودند.
کارگر خاطرنشان کرد: دیدار با جانبازان، رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ و تعامل سازنده و ارزشمند با آن‌ها را ازدیگر برنامه‌های قرارگاه عنوان کرد.
این شهدا درمناطق سردشت، شلمچه، خرمشهر و منطقه حاج عمران به درجه والای شهادت نائل آمدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..