امام جمعه یزد:

مردم در آستانه انتخابات دشمن شناسی را مدنظر قرار دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انتخابات در پیش است و دشمن از هم‌اکنون به دنبال تبلیغات برای بدبین کردن مردم است بنابراین مردم باید دشمن شناسی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: شکل گیری جمهوری اسلامی لطف خدا و نشانگر بصیرت مردم است و این همت مردم و مقاومت و ایستادگی آنها بود که انقلاب را به پیروزی رساند و این امر امروز وظیفه ما را در حفظ و حراست انقلاب سنگین می‌کند.

وی ادامه داد: امروز عزتی که کشور ما دارد، مدیون خون شهداست و تکلیف همه ما سنگین است و باید به آن توجه کافی داشته باشیم.

امام جمعه با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد که در روز دهم فروردین برگزار شد، افزود: خدمات ماندگاری که در قالب این کنگره ارائه شد، بسیار ارزشمند است و خدمات مادی و معنوی بسیاری ارائه شد و اینکه رویکرد این کنگره، محرومیت زدایی بود، بسیار حائز اهمیت است.

ناصری با اشاره به حرکت های خوب فرهنگی که در قالب این کنگره برگزار شد، عنوان کرد: وقتی بخشی از فعالیت‌ها را در محضر رهبر معظم انقلاب گزارش دادیم، ایشان نیز این حرکات را بسیار خوب توصیف کردند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد شعار سال نیز بیان کرد: باید دست به دست یکدیگر دهیم و یک ایران قوی داشته باشیم و برخلاف نظر دشمن که می خواهد ایران را دوباره به کشوری ضعیف و جیره خوار تبدیل کند، باید به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.

ناصری یادآور شد: دشمن در غرب آسیا و خاورمیانه برنامه دارد و رویکرد آنها این است که هیچکدام از کشورهای این منطقه نتوانند بدون اجازه قدمی بردارند و همین اتفاق نیز افتاده اما ایران هرگز زیر بار ظلم آنها نرفته است.

وی عنوان کرد: امروز در هر نقطه از دنیا ظلم و کشتار و جنگ و ستم استکبار جهانی را می بینیم و آنها می خواهند که ایران را نیز تحت تاثیر همین شرایط قرار دهد در حالی که ایران هزاران شهید داده که با عزت زندگی کند و در مسیر کمال انسانی قدم بردارد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه باید از نظر نظامی، اقتصادی و صنعتی قوی شویم، تصریح کرد: دشمنان ما زمانی مدام ما را تهدید به جنگ نظامی می کردند اما اکنون چنین جراتی ندارند همچنین مدام در حال تحریم اقتصادی بودند اما امروز دریافته اند که ایرانی ها تحریم ها را خنثی کرده اند و تحریم ها دیگر کارگر نیست.

وی افزود: برخی افراد در داخل کشور متاسفانه هنوز چشم به خارج از کشور دارند و منتظرند که انگلیس و آمریکا به داد آنها برسد اما بدانند که آمریکا و انگلیس هرگز برای آنها دلسوزی نخواهند کرد و آنها فقط به دنبال چپاول و غارت هستند.

خطیب جمعه یزد ادامه داد: ما انتخابات در پیش داریم و دشمنان در انتخابات بناست که توطئه های بسیاری کنند و با تبلیغات خود ذهن مردم را خراب کنند و مردم باید هوشیار باشند و از رهبری تبعیت کنند.

ناصری تاکید کرد: جوانان و مردم ما باید بصیرت داشته باشند و دشمن را بشناسند و بدانند که دشمن خیرخواه آنها نیست و نظراتی که ارائه می دهند در راستای بدبین کردن مردم و تفرقه افکنی در میان آنهاست.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..