امام جمعه بخش مرکزی یزد:

دستگاه قضا در حوزه تحقق منویات رهبری پیشگام است

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهتمام به بحث تولید و اشتغال در کشور گفت: دستگاه قضا در حوزه تحقق منویات رهبری پیشگام بوده است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی،  در دیدار نوروزی با رئیس کل و جمعی از معاونین دادگستری استان یزد به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له بیش از ۱۰ سال است که به صورت مستقیم به بحث تولید، اشغال و اقتصاد در نامگذاری سال تاکید دارند که رفع موانع موجود نیازمند عزم جدی مدیران و مسئولان است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی درصد بالایی از رسالت های خود در حوزه تحقق منویات رهبری را انجام داده است افزود: ورود میدانی دستگاه قضا به حوزه اشتغال و تولید و بازگشت کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید و اقتصاد برکات بسیاری را برای کشور به همراه داشته است.

مدرسی اظهار داشت: بحث اساسی در حوزه تولید موانع است که قبل از حمایت باید موانع سر راه فعالان این حوزه برداشته شود.

وی با بیان اینکه برای تشخیص موانع تولید باید از کف جامعه سوال کرد، تصریح کرد: باید کارگروهی در استان تشکیل تا دستگاه ها و متولیان این حوزه را با هم هماهنگ کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: بانک ها باید به عنوان پشتوانه های مالی فعالانه وارد میدان شده و حامی تولید و صنعت کشور باشند.

وی با اشاره به وجود برخی از قوانین دست و پا گیر افزود: ما در کشور نیاز به قانون گذاری نداریم بلکه بیشتر نیاز به قانون زدایی داریم.

مدرسی گفت: اگر ظرفیت های موجود در کشور را شناخته شود و مدیریت لازم وجود داشته باشد، قطعا ملت ایران به جایی خواهد رسید که سایر کشورها را تحریم کند نه اینکه توسط زورگویان مورد تحریم قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..