سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

یزد در آستانه پیک چهارم کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در یزد نسبت به روز نخست فروردین افزایشی است و یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

ابراهیم سلمانی اظهار داشت: بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد با افزایش ۲۸ نفری نسبت به روز گذشته، به ۲۱۷ تن رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ نفر از این تعداد به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می کنند.

وی عنوان کرد: آمار بستری‌های مشکوک به کرونا و شناسایی روزانه مبتلایان در استان در روزهای اخیر صعودی است و یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد.

سلمانی تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، برپایی هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز های سراسر استان اکیدا ممنوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته، همشهریان بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در اجتماعات و برگزاری دورهمی‌ها به خصوص در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین جدا خودداری کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..