استاندار یزد:

کنگره ۴ هزار شهید استان یزد آغازی برای تحول در خدمت رسانی است

استاندار یزد گفت: امروز پایان کنگره نیست، کنگره ای که بر مفهوم جهاد استوار شده، پایان ناپذیر است و می تواند آغازی بر تحول و خدمت رسانی بیشتر باشد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدعلی طالبی،  در مراسم اجلاسیه کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد که با حضور فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد، با بیان اینکه حسن تصادف میلاد حضرت منجی با سالروز قیام مردم یزد و اختتامیه کنگره را به فال نیک می گیرم، اظهار داشت: میلاد حضرت مهدی (عج) نویدبخش پیروزی است.

وی عنوان کرد: حیات انسان با کوشش و جهادی پیوسته همراه است و در این مسیر که به درازای عمر انسان است، کاروانی به راه افتاده که در هر مسیر افرادی را همراه می کند و به پیش می رود که مهمترین مسیر آن، قیام کربلا بود.

طالبی بیان کرد: ما شهادت را از قیام امام حسین(ع) آموخته ایم و شهادت که در فرهنگ ما سینه به سینه منتقل می شود را از امام حسین (ع) فرا گرفته ایم.

وی با بیان اینکه نام امام حسین ذکر همیشگی یزدی هاست، افزود: امام حسین کاروان سالار کاروان شهادت است و یاران او به شهادت معنا داده اند و یاران حسین عاشقان شهادت بودند و تحت هیچ شرایطی دست از یاری حق بر نداشتند و این اتفاق از آن پس بارها و بارها تکرار شده است.

استاندار یزد ادامه داد: خرسندیم که در انقلاب اسلامی، با هر سلیقه و منش گرد کشتی نجات گردهم آمده ایم و ۴ هزار شهید استان یزد نشانه حق طلبی و ظلم ستیزی یزدی هاست.

وی اظهار داشت: برگزاری این کنگره، ادای دینی کوچک به جایگاه رفیع شهداست و انگیزه هایی قوی گردهم آمد تا این کنگره با مختصاتی بی نظیر اجرا و در تاریخ یزد ماندگار شود.

طالبی از همه دستگاه ها و خیران و راهبری های نماینده ولی فقیه در استان، حمایت های فرمانده سپاه و تلاش های فرمانده سپاه استان یزد قدردانی کرد و گفت: در این کنگره با تکیه بر مشترکاتی همچون شهدا و دفاع مقدس کمر همت بسته ایم و به پیش می رویم و با همیاری هم مشکلات را از پیش رو بر می داریم.

استاندار یزد تاکید کرد: امروز پایان کنگره نیست، کنگره ای که بر مفهوم جهاد استوار شده، پایان ناپذیر است و می تواند آغازی بر تحول و خدمت رسانی بیشتر باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..