نماینده منتخب:

توافق اصلاح طلبان بر ریاست عارف است

توافق اصلاح طلبان بر ریاست عارف است، ولی از آنجایی‌که این موضوع نیاز به اجماع در صحن بهارستان دارد ، اظهار نظر در مورد ریاست آینده مجلس شورای اسلامی در حال حاضر زود است.

به گزارش یزدی نیوز یک منتخب مردم تهران درمجلس دهم گفت: توافق اصلاح طلبان بر ریاست عارف است، ولی از آنجایی‌که این موضوع نیاز به اجماع در صحن بهارستان دارد ، اظهار نظر در مورد ریاست آینده مجلس شورای اسلامی در حال حاضر زود است.

فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: فلسفه و عرصه انتخابات ارائه برنامه ها، اهداف و همچنین معرفی افراد همراه با رقابتی سالم را در جوامع مردم سالار دربر می گیرد، بحمدالله مردم ایران اسلامی به برکت تعلیمات و تاکیدات امام راحل ، رهبری معظم و سایر بزرگان و دلسوزان نظام همواره در این عرصه برای تعیین سرنوشت خودحضور دارند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان با ارائه برنامه های خود که حاصل تجربه و شناخت آنان از مسائل و مشکلات پیش روی کشور ، همراه با فهم و درک شرایط منطقه، فرامنطقه و بین الملل برای تعالی کشور و حل مشکلات بود، با انتخاب شعار "امید، آرامش و رونق اقتصادی" پا به صحنه انتخابات و رقابت گذاشتند، مردم نیز با توجه به، برنامه محور بودن اصلاح طلبان و تاکید آنان بر امید و آرامش و مشی اعتدالگرایانه برای رونق اقتصادی به فهرست امید در تهران بزرگ و اکثر شهرهای کشور رای دادند و فرزندان خود را در مرحله اول و همچنین دوم ،راهی بهارستان ملت نمودند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امیدوارم با پایان دوره رقابت با تمام فراز و نشیب آن، دست در دست هم دهیم تا برای ایجاد رونق اقتصادی به دولت بر آمده از رای ملت همراه با آرامش و امید به آینده ای بهتر و ایرانی سرفراز و آباد کمک و یاری نمایم.

ذوالقدر در ارتباط با تشکیل فراکسیون‌های مجلس دهم تصریح کرد: فراکسیون ها در حال شکل گیری است و طبیعی است فراکسیون ها بر اساس نوع تفکر و نگاه افراد با توجه به شعار ها و برنامه های زمان انتخابات نامگذاری و شکل خواهد گرفت، لذا بر همین مبنا اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حامی دولت واژه امید را برای فراکسیون انتخاب خواهند کرد .

وی ابراز عقیده کرد: باتوجه به مشخص شدن منتخبین مردم در دور دوم و اکثریت یافتن اصلاح طلبان در مجلس، توافق اصلاح طلبان بر ریاست جناب دکتر عارف است، ولی از آنجاییکه این موضوع نیاز به اجماع در صحن بهارستان دارد ، اظهار نظر در مورد ریاست آینده مجلس شورای اسلامی دوره دهم در حال حاضر زود است، ان‌شاء الله با توجه به ظرفیت بالای اصلاح طلبان که در اندیشه صلاح، خیر و سعادت کشور و ملت اند در این موضوع مهم نیز همچون سایر موضوعات دیگر با تفاهم و همدلی اقدام خواهد شد.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..