ترویج ازدواج آسان از رویکردهای کنگره ملی شهدای استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از هزار ازدواج آسان به واسطه کنگره شهدا در یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار پورشمسی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کنگره شهدا برگزاری ۴۰۰ ازدواج آسان بود گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۲۰۰ ازدواج آسان برگزار شد.
وی دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با آیت‌الله ناصری یزدی اظهار داشت: توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقدامات ارزشمندی است که در کنگره شهدای یزد برگزار شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از بازسازی ۴ هزار متر منازل آسیب دیده محرومان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، رویکرد کنگره شهدا به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی رفت.

سردار پورشمسی افزود: آن چیزی که در کنگره‌ها دنبال می‌شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ما است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا فضای برگزاری اجلاسیه بسیار محدود است و ما تنها می‌توانیم خدمت بخشی از خانواده‌های شهدا باشیم و مردم می‌توانند از ساعت ۹ صبح این مراسم را از شبکه یزد و فضای مجازی مشاهده کنند.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان یزد، دهم فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی یزد برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..