پیام مشترک امام جمعه و نماینده خبرگان یزد به مناسبت قیام نوروز ۵۷ مردم یزد

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت قیام مردم یزد در روز دهم فروردین ماه سال ۱۳۵۷ پیام مشترک دادند.

آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله «ابوالقاسم وافی» نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده‌اند؛ «مردم شریف و بزرگوار یزد، دهم فروردین ۱۳۵۷ به مناسبت چهلم قیام مردم تبریز در اعتراض به رژیم ستم شاهی به خیابان‌ها آمدند و با قیام خونین خود علیه رژیم ستم شاهی برگ زرینی در تاریخ افتخار این استان افزودند.

امسال مردم یزد خصوصاً جوانان و نوجوانان با برگزاری کنگره یادواره ۴۰۰۰ هزار شهید استان و یادآوری اتفاقات و حوادث فروردین ۵۷ این روز مهم را گرامی می‌دارند و آنرا به نسل‌های آینده انتقال خواهند داد. این روز بزرگ و یادشهدا بویژه شهدای دهم فروردین را پاس می داریم.

همچنین روز دوازدهم فروردین روزی که مردم شریف ایران حکومت دینی با نظام مردم سالاری را با آرای قاطع خود انتخاب کردند و در واقع به استقلال کامل رسیدند را گرامی می‌داریم، ان شاءالله بتوانیم همراه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در طی مسیر راه حضرت امام و شهداء باشیم.»

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..