در ستاد ساماندهی امور جوانان ابرکوه مطرح شد؛

انفعال و رکود خانه جوان ابرکوه به دلیل مشکلات مالی

مشورت نگرفتن و مشارکت ندادن جوانان در تصمیم‌سازی‌های مسئولان و انفعال و رکود خانه جوان ابرکوه به دلیل مشکلات مالی از مهمترین مطالبات مطرح شده از سوی جوانان نخبه ابرکوهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان بود.

«علیرضا کمالی‌نیا» یکی از جوانان نخبه ابرکوه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد، حضور نداشتن جوانان در حوزه تصمیم‌سازی‌ها را از خلاءهای جامعه دانست و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به جوانان، نیاز است که به آنان در زمینه تصمیم‌گیری‌ها میدان داده شود.

«سجاد ابطحی» رئیس مجمع جوانان استان نیز به بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان اشاره کرد و ادامه داد: جوانان می‌توانند آینده این کشور را به سمت پیشرفت و تغییرات مطلوب هدایت کنند به شرط اینکه حمایت شده و در مسائل مختلف با آنان مشورت شود.

وی ابراز کرد: یکی از مسائل مهم در شهرستان نیز انفعال و رکود خانه جوان ابرکوه به دلیل مشکلات مالی است که درخواست می‌شود از مسئولین استان در راستای تجهیز این مجموعه اقدام کنند تا جوانان بتوانند از این فرصت استفاده کرده و در جامعه نقش‌آفرینی داشته باشند.

ابطحی در پایان سخنان خود نیز یکی از مصوبات مهم مجمع جوانان استان را حمایت ویژه از شهرستان‌های کمتر برخوردار ابرکوه، خاتم و بهاباد عنوان کرد.

در ادامه «اعظم السادات امامی» معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان و پیگیری مصوبات آن توسط خودِ جوانان اشاره کرد و گفت: در تمام روستاهای استان خانه‌های ورزش وجود دارد که اقشار مختلف به ویژه جوانان می‌توانند از آن بهر مند شوند.

وی قول مساعد داد که تمام فعالیت‌های جوانان در این حوزه مورد حمایت قرار گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..