امام جمعه میبد:

باید بالاترین حضور در انتخابات را رقم بزنیم

آیت الله اعرافی: جریان انتخابات کلید خورده است و همه دستگاهها برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه باید همکاری داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز، امام جمعه میبد در نخستین جلسه شورای اداری سال جدید، با اشاره به انتخابات پیش رو درسال جدید گفت: در انتخابات حضور حداکثری نباید کاهش یابد.

آیت الله اعرافی افزود :به هیچ بهانه ای نباید از صندوق رای قهر کرد و در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید بالاترین حضور را رقم بزنیم.

وی گفت: دستگاههای فرهنگی و اجتماعی و روحانیت و نخبگان و موسسات و جریانات مردمی از همین امروز باید مردم را برای حضور درانتخابات ترغیب کنند .

آیت الله اعرافی اقتدار اقتصادی و ارتقاء جایگاه کشور در این زمینه را از اولویت های این شهرستان برشمرد و گفت: رشد اقتصادی زیرساختی برای همه کشور است چرا که وقتی تولید و اقتصاد فعال و پرقدرت داشته باشیم کشور به سمت پویایی می رود .

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر طرح های کلان ،صدور مجوزها و زیرساخت ها و تسهیل در پرداخت تسهیلات،مشارکت جدی بانک ها دراعطای تسهیلات ،ارتباط با صنعت و سرمایه گذاری و توجه به تولیدات هنری و خرد درسال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکید کرد.

امام جمعه میبد گفت: مردم باید با انگیزه ،صنعت ،تولید و اشتغال را پیش ببرند و محیط زیست هم با فناوری های پیش رفته مسائل را مورد رصد قرار دهد.

آیت الله اعرافی اسناد بالادستی از جمله بیانیه گام دوم ،الگوی ایرانی اسلامی ،سند تحول آموزش و پرورش و مهندسی فرهنگی را راهنمای تحول درکشور برشمرد.

امام جمعه میبد تشکیل هیئت اندیشه ورز از دانشگاهیان،صاحبان فکر و صنعت و فرهیختگان درهم افزایی و توسعه را ضروری خواند.

وی فقرزدایی و ارتقا معیشت و رسیدگی به محرومان را از اولویت های مسئولین شهرستان عنوان کرد و گفت: شورای تعاون اجتماعی دراین زمینه شکل گرفت و نباید درمشاغل خرد و نیازمندان چیزی کم گذاشت.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور تاب آوری ملت ایران، مجاهدت و مقاومت در برابر همه سختی‌ها را از زیبایی سال ۹۹ خواند و گفت:این تاب اوری بزرگ، مجاهدت و مقاومت سنگین درخور تقدیر است.

وی گفت: باز از رهبر معظم که هدایت هایشان این مسیر را به پیش برد و از گرو‌های جهادی، مردمی، موسسات خیریه و قرارگاه شهید سلیمانی و خیرین که درکمک‌های مومنان، مواسات، پروژه‌های بهداشت و درمان و خدمت رسانی به آسیب دیدگان از کرونا و کمک به دستگاه بهداشت و درمان پای کار بودند تشکر می‌کنم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..