اجرای طرح ابتکاری مراقبت‌های بهداشتی ایام نوروز در یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح ابتکاری کنترل و مراقبت‌های بهداشتی توسط جوانان هلال احمر یزد از ابتدای سال تا پایان تعطیلات نوروزی در حال اجراست.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» در این باره اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر استان یزد با اجرای طرح ابتکاری در ایام نوروز برای جلوگیری از شیوع کرونا مشارکت می کنند.

وی افزود: طرح ابتکاری کنترل و مراقبت‌های بهداشتی توسط داوطلبان هلال احمر یزد از ابتدای سال تا پایان تعطیلات نوروزی انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: این طرح در ادامه طرح خدمات سفرهای نوروزی است که هر سال در مبادی ورودی شهرها برگزار می شود.

حرازی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه امسال جمعیت هلال احمر در ۱۶ استان مرزی کشور طرح کنترل و غربالگری ورودی را بر عهده گرفته است، در استان ها و در ورودی شهرها با توجه به محدودیت سفرها این اتفاق نیفتاد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ابتکاری کنترل و مراقبت های بهداشتی با همکاری فرمانداری و شورای شهر یزد از ابتدای تعطیلات نوروزی در اماکن تاریخی و مکان های مختلف و مراکز و فضاهایی که جمعیت بیشتری از مسافرین و بازدیدکنندگان حضور دارند در حال اجرا می باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: در این طرح جوانان هلال احمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به مسافران و شهروندان متذکر می شوند.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده گفت: این طرح با تذکر لسانی و برخورد خوش و با هدف جا ماندن خاطره ای خوش از سفر به همراه حفظ سلامت انجام می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..