در دیدار با نماینده اردکان اعلام شد؛

راه اندازی استخر کارگران اردکان تا شهریورماه امسال

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ابراز امیدواری کرد که استخر مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان اردکان تا شهریورماه امسال آماده بهره برداری شود.

«عماد تشکری» در دیدار با «محمدرضا دشتی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته اعتبار لازم برای تکمیل و راه اندازی استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان اردکان تامین شد.

وی ادامه داد: در این راستا مناقصه ساخت استخر برگزار و پیمانکار نیز مشخص شده و امیدوارم شهریورماه سال جاری شاهد بهره برداری از این مجموعه در شهرستان اردکان باشیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به این که قانونگذار در تبصره دو ماده ۳۸ به واحدهای تولیدی اجازه هزینه‌کرد در حوزه ورزش را برای کارگران در نظر گرفته است گفت: صیانت، سلامت کارگران و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگران و خانواده هایشان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در سالی که گذشت پویش دوشنبه های ورزش کارگری در سطح کشور و استان یزد همه هفته در یکی از واحدهای تولیدی برگزار شد و در سال جاری برنامه ریزی ویژه ای در حوزه ورزش برای کارگران در سطح استان انجام می دهیم.

نماینده اردکان نیز در این دیدار با تاکید بر مسئولیت اجتماعی واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: اکثریت جامعه استان یزد را جامعه کارگری تشکیل می دهد و این امر باعث شده که کارفرمایان توجه بیشتری به مسئولیت‌های اجتماعی که برعهده‌شان است، داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، وی با بیان اینکه در همین راستا شرکت چادرملو تکمیل مجموعه ورزشی شش هزار نفری را در دستور کار دارد، گفت: حوزه ورزش یکی از ارکان مهمی است که برای داشتن جامعه سالم و نیروی کار سالم باید به آن پرداخت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..