امام جمعه بخش مرکزی یزد:

بریدن دست دلالان گامی در مسیر رفع موانع تولید است

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: بریدن دست دلالان گامی مهم در مسیر رفع موانع تولید است و در راستای تحقق فرمایشات رهبری این مهم باید تحقق پذیرد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک نیمه شعبان و آرزوی تعجیل در ظهور صاحب الزمان (عج)، اظهار داشت: دومین کنگره ملی سرداران و ۴ هزار شهید استان یزد، دهم فروردین برگزار می شود که این کنگره ۴۰ خدمت در ابعاد گوناگون فرهنگی، معنوی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و خدماتی با محوریت مردم همراه است.

وی از جمله خدمات این کنگره را ختم ۴ هزار قرآن، ۴ هزار زیارت عاشورا، همچنین تامین چهل جهیزیه ارزان قیمت و سایر خدمات جهادی اعلام کرد و گفت: این کنگره کارهای متفاوتی ارائه داده که در نوع خود کم نظیر است.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان کلیدی و راهگشای مقام معظم رهبری در هنگام تحویل سال، عنوان کرد: این سخنان بسیار مهم و ارزشمند است و به ویژه در زمینه استقلال و استقلال حاصل نخواهد شد مگر اینکه ملت در ابعاد مختلف درون زا باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری به مناسبت شعار سال مطرح فرمودند؛ تولید ملی، حمایت‌ها، رفع موانع و مانع زدایی‌ها است و در این زمینه می توان با تشکیل کارگروه برای شناسایی موانع سر راه تولید، کارگروهی از متخصصان، کارشناسان و چهره های دانا و توانمند برای ریشه یابی و رسیدن به راهکارهای موثر را شکل داد و همچنین گوش دادن و نشستن پای درد دل تولید کنندگان و فعالان اقتصادی برای شناسایی و آشنایی با مشکلات و واقعیت های پیش روی آنها و سرعت بخشی و تقویت ایفای نقش بانک ها در عرصه های حمایتی و تسهیلگری می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی ادامه داد: زدودن قوانین دست و پا گیر و خلق الساعه، تسهیل صادرات در کشور و حذف بروکراسی البته با رعایت موازین و معیارها که به معیشت و زندگی مردم هم فشار وارد نشود. از یک سو و حذف دست دلالان و توجه به دیدگاه های متخصصان در این امر از سوی دیگر نیز بسیار ارزشمند است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادادماه داد: دوازدهم فروردین روز ظهور و بروز شخصیت واقعی مردم ایران است و این روز یعنی روز جمهوری اسلامی و روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین را گرامی می داریم که روز تثبیت انقلاب اسلامی و زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان است یعنی روز تثبیت استقلال و آزادی در عرصه های مختلف که الگوی ایران اسلامی در تمام دوران هاست.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..