دستگیری قاچاقچیان با ۱۹۴ کیلو تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۱۹۴ کیلوگرم تریاک و بازداشت ۵ قاچاقچی شدند.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه با ورود موادافیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر در محور‌های این استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی کامیون بنز حامل این محموله را در محور مهریزـ یزد شناسایی و آن را متوقف و در بازرسی انجام شده ۱۴۴ کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچیان دستگیر و به دادسرا معرفی شدند خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد شهر‌های شمالی بارگیری شده بود.

زمینگیر شدن قاچاقچیان با ۵۰ کیلو تریاک در خاتم

بهدانی فرد ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان خاتم هم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله موادافیونی در محور نیریز به هرات مطلع شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان ساخت: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس توقیف شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..