اهمیت شعارسال در نگاه استاندار یزد

استاندار یزد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز یزد، با تبریک سال جدید به مردم استان، اهمیت شعار سال از نگاه خود را تشریح کرد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و سال جدید با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” گفت: خوشبختانه در ادامه نامگذاری سال ها که نشان از درایت رهبر معظم انقلاب در پرداختن به نیازهای اصلی و اساسی جامعه است، انتخاب شعار امسال مبتنی بر ارزیابی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در حوزه تولید سال های گذشته و به ویژه در سال جهش تولید صورت گرفته است.
وی به ضرورت پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از این مسیر اشاره و خاطرنشان کرد: لازمه ی تحقق تولید ملی، همگرایی، همراهی و تعامل بین دستگاه های مختلف برای حمایت از تولید و مانع زدایی از سر راه تولید و تولیدکنندگان است، لذا نامگذاری سال جدید به این نام، نشان دهنده هوشمندی رهبر معظم انقلاب است.
استانداریزد ادامه داد: با این نگاه حمایتی و مانع زدایی از تولید و با بهره گیری از تجربه ای که استان در شناسایی نقاط ضعف برخی از دستگاه ها، خلاهای قوانین و مقررات و موانع موجود بر سر راه تولید، می توان از ظرفیتی که نامگذاری سال جدید برای ما ایجاد می کند، برای حمایت و پشتیبانی جدی از بخش تولید استان استفاده کرد.
دکتر طالبی تصریح کرد: از اولین روزهای کاری سال جدید، این مهم را در قالب کارگروه های مختلف استانی و در صورت لزوم با فعال کردن ستادی ویژه سال تولید در دستور کار قرار می دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت، به نحو احسن استفاده کرده و در عمل شاهد تحقق شعار سال در استان باشیم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..