پیشی گرفتن مصرف اینترنت ثابت نسبت به سیار در استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از کاهش تعداد شکایات استانی ثبت شده حوزه اینترنت ثابت در سامانه ۱۹۵ و زمان رسیدگی به این شکایات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل در بیست و هفتمین نشست کارگروه استانی بررسی کیفیت خدمات xDSL سال جاری، ضمن قدردانی از تلاش اپراتور‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت که منجر به کاهش تعداد شکایات و تسریع رفع مشکلات مشترکین ناپایدار استان شد، ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشترکین را از اهداف اصلی کارگروه عنوان کرد.

 

وی پیشی گرفتن مصرف اینترنت ثابت نسبت به سیار و کاهش شکایات ثابت در نیمه دوم سال جاری را نتیجه برگزاری منظم جلسات و تلاش و پیگیری بی وقفه اعضای کارگروه دانست و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های تشکیل کارگروه به وجود آمدن همدلی، تعامل و هماهنگی بیشتر بین اعضا بود که این امر سبب تسریع در رفع مشکلات مشترکین ناپایدار شد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد همچنین بر هماهنگی و آمادگی لازم برای ارائه سرویس مطلوب به مشترکین در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ تاکید کرد و از دارندگان پروانه فعالیت در استان خواست تا متناسب با افزایش مصرف پهنای باند، ظرفیت و کیفیت شبکه را افزایش و تدابیر لازم جهت پایداری ارتباط پیش بینی کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..