در راستای محرومیت‌زدایی از خاتم؛

پایگاه اورژانس خوانسار احداث می‌شود

فرماندار خاتم از احداث پایگاه اورژانس خوانسار در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، جواد میربهبودی در مراسم گلنگ زنی پروژه ساخت پایگاه اورژانس خوانسار اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و در آستانه برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان یزد احداث می شود.

وی عنوان کرد: این طرح با همکاری کمیته محرومیت‌زدایی ستاد برگزاری کنگره ۴ هزار استان یزد کلنگ زنی شد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار آن از محل حساب‌های قرض الحسنه بانک تخصصی حوزه کشاورزی و بقیه از محل اعتبارات داخلی اورژانس و سایر منابع تامین خواهد شد.

فرماندار خاتم یادآور شد: روستای خوانسار از توابع بخش مرکزی دهستان فتح آباد در ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان خاتم و در مسیر خودروها و کامیون‌های عبوری از استان فارس به خاتم و یزد همچنین از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان واقع شده و به دلیل حجم تردد و ترافیک و حادثه‌خیزی مسیر، احداث این پایگاه نیاز ضروری منطقه است.

میربهبودی ادامه داد: جمیت زیر پوشش خوانسار و توابع آن هزار نفر است و این پروژه و پروژه خانه بهداشت روستای ولیعصر(عج) نیز از پروژه‌هایی است که به نیت و برکت خون شهدای والا مقام استان در راستای محرومیت‌زدایی، در هفته سلامت سال ۱۴۰۰ کلنگ‌زنی شود.

وی از همکاری و حمایت رئیس سازمان اورژانس استان یزد، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و بانک تخصصی حوزه کشاورزی به خاطر مساعدت در تامین اعتبار این پروژه قدردانی کرد.

پایگاه اورژانس خوانسار در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع با زیربنای ۱۵۰ مترمربع احداث می‌شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..