برخورد ۲ دستگاه خودروی سنگین در محور دهشیر به تفت

تصادف ۲ دستگاه خودروی سنگین ایسوز با ولوو در محور دهشیر به تفت استان یزد ، ۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش یزدی نیوز، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از تصادف دو دستگاه خودروی سنگین ایسوز با ولوو در کیلومتر ۶۵ تفت (محور دهشیر به تفت) و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

گلشن افزود : بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سنگین (تریلر ایسوز با ولوو) در کیلومتر ۶۵ تفت (محور دهشیر به تفت)، نیرو‌های امدادی پایگاه جاده‌ای جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان این شهرستان به همراه دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس امدادی به محل حادثه اعزام و به همراه دیگر عوامل امدادی اورژانس و آتش نشانی مشغول به امدادرسانی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت که خوشبختانه با حضور به موقع و پوشش کامل امدادی عملیات شامل (تثبیت منطقه خطر، روشنایی محل حادثه و ارزیابی ۲ نفر مصدوم) با استفاده از ست نجات رهاسازی صورت گرفت و مصدومین تثبیت و جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ تفت شدند.

این مقام مسئول با آرزوی اینکه هیچ وقت شاهد این حوادث نباشیم گفت:شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده حوادث جاده‌ای و کوهستان با شماره تماس ۱۱۲ “ندای امداد” تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..