دیتاسنتر ویژه «پیشگامان توسعه ارتباطات» وارد چرخه مراکز داده شد

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات گفت: دیتاسنتری افتتاح شده، در حال حاضر به صورت فیبرنوری اختصاصی تا هاب مرکزی اینترنت ایران بوده و امکان افزایش این ظرفیت تا چند برابر نیز وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوز، مسعود بمانی پور در مراسم افتتاح دیتاسنتر اظهار داشت: عدم محدودیت ظرفیت انتقال و تامین اینترنت و پایداری سرویس اینترنت و انتقال به دلیل ظرفیت‌های موجود از جمله مزیت‌های دیتاسنتر این شرکت است.دیتاسنتر ویژه «پیشگامان توسعه ارتباطات» وارد چرخه مراکز داده شد

وی افزود: ما می‌توانیم مجموعه کاملی از خدمات را به تمامی صاحبان کسب‌و‌کار و همچنین سایر سرویس دهندگان حوزه خدمات اینترنت ارائه دهیم. این خدمات شامل ارتباطات وایرلس تا محل دیتاسنتر، ارائه تلفن NGN، کولوکیشن، خدمات ابری و خدمات امنیت و … است.

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات تصریح کرد: سیستم کولینگ با بهره‌گیری از متد‌های روز دنیا، تامین برق بدون وقفه با ظرفیت بالا و پشتیبانی دیزل ژنراتور، امکان ارائه سرویس فیبر تاریک به مشتریان تا هاب اصلی اینترنت کشور و خدمات پشتیبانی بی وقفه به صورت شبانه روزی از دیگر مزایای دیتاسنتر شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات است.

وی درباره ظرفیت برق و سرمایش این دیتاسنتر گفت: در حال حاضر این دیتاسنتر دارای پست اختصاصی با ظرفیت ۹۰۰ آمپر به صورت ۳ فاز بوده است. همین موضوع شرایط افزایش ظرفیت دیتاسنتر از نظر تعداد رک را به دو برابر ظرفیت فعلی فراهم می‌کند.

بمانی‌پور ادامه داد: سیستم برق اضطراری سایت توسط دو UPS با ظرفیت ۲۰۰ kva به صورت مستقل از هم و Backup در نظر گرفته شده و برق تمامی رک‌ها از دو مسیر جداگانه و با پشتوانه تامین شده است تا در زمان بروز قطعی وظیفه تامین برق را برعهده داشته باشند.

وی تامین سوخت این دیزل‌ها تا چند هزار لیتر خبر داد و خاطرنشان ساخت: سیستم تابلو‌های برق دیتاسنتر براساس استاندارد‌های روز دنیا طراحی و تمامی ملاحظات حفاظتی و امنیتی در آن‌ها رعایت شده است.

مدیرعامل شرکت پیشگامان با اشاره به استفاده از سه سیستم سرمایشی جداگانه در این دستاسنتر تأکید کرد: در زمینه سیستم اعلام و اطفا حریق هم پیشرفته‌ترین سیستم اعلام اطفا حریق یعنی سنسور‌هایی با حساسیت بالا و قابل مدیریت در سیستم BMS در نظر گرفته شده و سیستم تخلیه گاز بر اساس نصب تعداد زیادی سانتریفیوژ‌های پرقدرت دیده شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..