در نشستی با حضور استاندار یزد و در محل وزارت صمت صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری ۷۰ هزار میلیارد تومانی مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو

در نشستی با حضور وزیر صمت، استاندار یزد، معاون قضایی دادستان کل کشور، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی، تفاهم نامه سرمایه گذاری 70 هزار میلیارد تومانی مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو به امضا رسید.

به گزارش یزدی نیوز، تفاهم نامه سرمایه گذاری جدید مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو با حضور مهندس رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر طالبی؛ استاندار یزد، سعید عمرانی؛ معاون قضایی دادستان کل کشور، دکتر دشتی اردکانی؛ رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی، در محل وزارت صمت امضا شد.
دکتر طالبی در این نشست با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت های کلان سرمایه گذاری و راه های توسعه آن، عنوان کرد: ایجاد تعامل و هم افزایی ملی و منطقه ای، موجب توسعه سرمایه گذاری در کشور می شود.
وی با اشاره به اقدامات وزارت صمت طی ماه های گذشته گفت: توجه به ابعاد اجتماعی سرمایه گذاری و نگاه عدالت محوری، از جمله رویکردهایی است که این وزارتخانه به آن توجه ویژه ای داشته است.
دکتر طالبی با اشاره به توانمندی های صنایع و معادن استان برای ورود به سرمایه گذاری های بزرگ گفت: مجموعه های مختلفی در استان هستند که می توانند پای میز امضای تفاهم نامه بیایند و شاهد سرمایه گذاری های بزرگ اینچنینی باشیم.
استاندار یزد در انتها عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، پروژه های متعددی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد تومان در استان و با محوریت چادرملو، صورت می گیرد.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..