دستگیری کارمند رشوه گیر در یزد

یک کارمند به اتهام دریافت ۱۰ میلیارد ریال رشوه در یکی از ادارات دولتی در یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس کل دادگستری یزد گفت‌: با پیگیری دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و انجام رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک کارمند رشوه گیر در یکی از ادارات دولتی در یزد شناسایی و دستگیر شد.

غلامعلی دهشیری افزود: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص برخورد با هرگونه فساد اداری و مالی با پیگیری‌های مستمر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و با همکاری اداره کل اطلاعات، یکی از کارمندان دولتی متخلف بازداشت شد.

وی افزود: پولشویی و دریافت بیش از ده میلیارد ریال رشوه از جمله اتهامات این کارمند متخلف می‌باشد که تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: از این متهم، اموالی از قبیل ۳۲۵ سکه بهار آزادی، ۲ دستگاه خودروی سواری خارجی، سند ۳ دانگ شراکت در خودروی سنگین، امتیاز پیش خرید ۳ دستگاه آپارتمان و ۲۰۰ گرم طلای آب شده کشف نیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه از گزارش‌های مردمی در زمینه مبارزه با فساد استقبال و حمایت می‌کند و شهروندان از طرق مختلف از جمله تلفن ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری و یا سامانه سجام معاونت پیشگیری از وقوع جرم می‌توانند هر گونه جرم، بزه و یا تخلف افراد را برای بررسی و ورود نهاد‌های متولی گزارش نمایند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..