همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان انجام شد؛

کمک ۵ نیکوکار یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان و در آستانه عید نوروز، ستاد دیه استان یزد میزبان پنج نیکوکار یزدی بود که برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به این ستاد مراجعه کردند.

به گزارش یزدی نیوز، همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان و در آستانه عید نوروز، ستاد دیه استان یزد میزبان پنج نیکوکار بود که هر کدام با نیتی مبالغ خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند.

اختصاص هزینه آجیل شب عید

یک خانواده یزدی با راه اندازی پویشی در گروه مجازی خانواده هزینه خرید آجیل شب عید را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند.

این خانواده با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵۰ میلیون ریال هزینه خرید آجیل شب عید خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

یکی از اعضا این خانواده در مورد این اقدام گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال و با توجه به اینکه در بهار سال جدید نمی‌توان مانند سالهای قبل به دید و بازدید و عید دیدنی پرداخت، با توجه به این شرایط پویشی را در گروه مجازی خانواده راه اندازی کردیم و هر خانواده بسته به توان مالی خود مبلغی را به این امر اختصاص داد.

خشنودی قلب امام زمان (عج)

یک بانوی یزدی نیز با حضور در دفتر ستاد دیه استان مبلغ ۵۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

این بانو هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی قلب امام زمان (عج) و آزادی یک محکوم مالی قبل از سال جدید بیان کرد.

کمک تازه داماد یزدی

داماد یزدی که تنها ۲۴ ساعت از ازدواجش می‌گذشت با حضور در دفتر ستاد دیه استان مبلغ ۵۰ میلیون ریال را اهدا کرد.

این جوان یزدی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را سعادت و خوشبختی در زندگی مشترک بیان کرد و گفت: انشا الله تمام جوانان در زندگی خود خوشبخت و موفق بوده و امیدوارم توانسته باشم با اختصاص این هزینه هرچند نا چیز نقش کوچکی در شادی قلب یک انسان داشته باشم.

کمک مهندس یزدی

مهندس یزدی هم با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۷۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

این نیکوکار نیز به مناسبت فرا رسیدن ایام شعبانیه و اعیاد این ماه این مبلغ را اهدا کرد.

کمک بانوی قناد یزدی

قناد یزدی نیز در اولین روز ماه شعبان با مراجعه در دفتر ستاد مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.

این بانو هدف از این اقدام خدا پسندانه را رونق در کسب کار و شکرگزاری به دلیل وجود نعمت سلامتی بیان کرد.

گفتنی است با توجه به نزدیک شدن به سال جدید ستاد دیه روزانه شاهد حضور نیکوکارنی است که خواهان کمک و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد قبل از عید هستند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..