رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد :

اجرای طرح محله عاری از دخانیات در یزد

طرح محله عاری از دخانیات توسط اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر شهرستان یزد اجرا شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : به مناسبت هفته سلامت و به منظور ترویج فرهنگ امر به خوبی ها و نهی از بدی ها و دعوت به سلامت با محوریت کاهش مصرف دخانیات طرح محله عاری از دخانیات با همکاری اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو یزد با حضور اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر برگزار گردید .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : در این طرح دانش آموزان عضو کانون هلال احمر در مدارس پسرانه بنی فاطمه و دخترانه شهید صدوقی با حضور در بوستان های شهر یزد با اهداء شاخه گل به افرادی که درحال استعمال دخانیات ( سیگار و قلیان ) بوده درخواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر افراد از اینکار خودداری نمایند و همچنین با اهدای گل به ورزشکاران در سطح پارکها این امر خداپسندانه پاس داشتند .

زارع سروی خاطر نشان کرد : از نکات قابل توجه اجرای این طرح پیوستن مشتاقانه جوانان و افراد حاضر در مکانهای اجرای طرح به " کمپین محله عاری از دخانیات " بود .

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در گام های بعدی مهارت نه گفتن به دخانیات را به صورت آموزش  همگانی انجام داده و در راستای طرح کمپین  ملی محله عاری از دخانیات اقدامات موثر تری انجام دهیم.

بخش نظردهی بسته شده است..