رئیس پلیس راهور استان یزد:

۷۵۰ خودرو به مدت ۳ ماه در یزد توقیف شدند

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: ۷۵۰ خودرو که رانندگان آن حرکات پرخطر در معابر استان انجام می‌دادند، توقیف شدند و به مدت سه ماه آزاد نخواهند شد.

سرهنگ مهدی زارع اظهار داشت: تاکنون هزار و ۴۵۰ دستگاه خودروی دارای رانندگان پرخطر در استان یزد شناسایی شده اند و اخطارهای لازم به آنها داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این رانندگان به اخطارهای پلیس توجه نکرده اند و همچنان به حرکات پرخطر خود ادامه می دهند، افزود: تاکنون ۷۵۰ مورد از این خودروها توقیف شده اند و از یک تا سه ماه در پارکینگ‌های نیروی انتظامی توقیف خواهند ماند.

زارع ادامه داد: حکم توقیف ۲۷۰ خودرو نیز در سامانه پلیس راهور ثبت شده و در هر نقطه از کشور توسط پلیس راهور، قابل اجراست.

رئیس پلیس راهور استان یزد در مورد موتورسیکلت‌های توقیفی استان یزد نیز اظهار داشت: طرح آزادسازی موتورسیکلت‌های رسوبی از چندی پیش در یزد آغاز شده و در این مدت ۳ هزار و ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه هنوز ۱۵ هزار موتورسیکلت دیگر در پارکینگ‌ها وجود دارد، افزود: افرادی که موتورسیکلت‌های آنها مربوط به سالهای ۹۱ به بعد است می توانند حتی با یک قولنامه دستی که نشان دهد مالکیت موتورسیکلت مربوط به آنهاست، برای دریافت موتور خود مراجعه کنند.

زارع یادآور شد: میزان توقیف موتورسیکلت ها در سطح شهر یزد نیز کاهش یافته و در صورتی که تخلفات حادثه ساز انجام دهند، اقدام به توقیف خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..