در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان یزد؛

یادواره «بچه‌های بهشت» در یزد برگزار شد

چهارمین یادواره بچه‌های بهشت با جضور خانواده معظم شهدا در دبیرستان جوادالائمه یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد، چهارمین یادواره شهدا با عنوان «بچه‌های بهشت» در دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه یزد برگزار شد.

در این مراسم که به صورت مجازی و با حضور تعداد معدودی از مسئولان استانی، جمعی از فرهنگیان، خانواده های معزز شهدا و تعدادی از دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، سید احمد حسینی شریف، مدیر دبیرستان جوادالائمه، امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف از جمله عرصه های دفاعی و علمی را مرهون از جان گذشتگی شهدا و فداکاری ایثارگران دانست و گفت: شهدا انسانهایی شجاع، پرتلاش و خستگی ناپذیر بودند و تا به هدف نمی رسیدند، دست از تلاش بر نمی داشتند بنابراین ضروری است تا این ویژگی به عنوان الگو برای نسل جوان و نوجوان ما تبیین شود.

مدیر دبیرستان دوره دوم حضرت جواد الائمه (ع) یزد با بیان اینکه آینده کشور متعلق به دانش آموزان است اظهار داشت: اگر دیروز رزمندگان ما با انواع سلاح و تجهیزات از کیان کشور محافظت کردند، امروز دانش آموزان باید با سلاح علم و دانش کشور را در برابر دشمنان حفظ کرده، پیشرفت و آبادانی آن را رقم زده و زمینه های خودکفایی و استقلال علمی را رقم بزنند.

خاطره گویی توسط احمد هژبری از آزادگان دوران دفاع مقدس، اجرای طنز جبهه، سخنرانی قائم مقام مجتمع جوادالائمه (ع)، روایتگری تصاویر شهدا، شعرخوانی توسط یکی از دانش آموزان، مولودی خوانی، تجلیل از پدر شهید دهقانی و کلانتری سرچشمه از جانبازان دفاع مقدس و رونمایی از یادمان شهدا از بخش های مختلف این یادواره بود.

در این مراسم معاون فرهنگی و پرورشی و رئیس اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان، رئیس مجتمع جوادالائمه یزد و فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله و جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..