پیام فرماندار یزد به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته معلم

فرماندار یزد با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، این مناسبت ها را به کارگران زحمت کش و فرهنگیان متعهد و خدوم تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز، " محمود شاکری شمسی " در این پیام آورده است:

بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیتها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
بی شک معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت اند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: « معلمی شغل انبیاست».

اینجانب بار دیگر با تبریک روز جهانی کارگر و هفته گرامیدشت مقام شامخ معلم، امیدوارم که با لطف خداوند متعال و همت همه معلمان و کارگران عزیز در سالی که از سوی مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" نامیده شده است، شاهد تلاش هر چه بیشتر این دو قشر زحمتکش و متعهد در راستای تحقق این امر  باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..