برگزاری رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی ویژه کودک، نوجوان و مربیان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از برگزاری رویداد برنامه‌نویسی کودک، نوجوان و مربیان استان یزد به منظور توسعه نگرش کارآفرینی و فرهنگ سازی با محوریت کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل گفت: رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی با همکاری و مشارکت سازمان فناوری اطلاعات ایران، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد، اداره کل آموزش و پرورش و اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان یزد، بخش‌های خصوصی تینوتک، نابغه ساز و مدرسه کسب و کارجادو برگزار می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این رویداد را آشنایی دانش آموزان با کارآفرینی از مرحله ایده پردازی تا اجرا و توسعه نگرش کارآفرینی و فرهنگ سازی با محوریت کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد.

 

گفتنی است در این رویداد تیم‌های دانش آموزی در گروه‌های پنج نفره به ارائه بازی ها، برنامه‌ها و ایده‌های خود می‌پردازند و در پایان با اهدای جوایز از ایده‌های برتر تقدیر می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی ویژه کودک، نوجوان و مربیان استان یزد، چهارشنیه ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ ظهر برگزار و با توجه به لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شرایط کرونا، به صورت زنده از طریق کانال سازمان فناوری اطلاعات ایران به آدرس www.aparat.com/itoofiran/live پخش خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..