افزایش زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: ۵ طرح در شهر یزد در حال احداث است تا بر این اساس زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر افزوده شود.

به گزارش یزدی نیوز، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از ۵ طرح در دست احداث یعنی سینما روباز پارک مارکار، مجموعه ورزشی تفریحی درون محله‌ای کوی توحید، مرکز دی آی سی و گرمخانه دائمی یزد، مجموعه ورزشی درون محله‌ای چهارمنار و فرهنگسرای شهرداری بازدید کردند.افزایش زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر یزد

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این بازدید در خصوص طرح سینما روباز اظهار داشت: به دلیل استقبال مردم از برگزاری رویداد‌های سازمان، فضایی در پارک مارکار برای ساخت سینمای روباز در نظر گرفته شد تا برای برگزاری برنامه‌های زنده و گردهمایی‌های مردمی مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

عباس ملازینلی افزود: تلاش کردیم که از فضای موجود که ظرفیت ۸۵۰ نفر را دارد استفاده بهینه صورت گیرد و تجهیزات مورد نیاز را پس از بازسازی و بهسازی کامل پارک به صورت دایمی نصب کنیم.

 

وی ابراز داشت: پیمانکار طرح تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم در اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری آن باشیم.

ملازینلی در ادامه در خصوص مرکز DIS و گرمخانه هم گفت: این مرکز برای معتادان در آستانه ترک احداث شده که بر اساس تعریف علمی، وظیفه مشاوره و دارو درمانی را برعهده دارد و در ساعات اداری به ارائه خدمت خواهد پرداخت، ضمن اینکه ساختمان گرمخانه دائمی نیز در کنار این مجموعه احداث خواهد شد.

معاون شهردار یزد ادامه داد: این طرح با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرایی خواهد شد و برای سال آینده هم بودجه خوبی دیده شد و پیش بینی می‌کنیم تا پایان ۱۴۰۰به بهره برداری برسد.

 

ملازینلی با اشاره به طرح مجموعه ورزشی درون محله‌ای چهارمنار تصریح کرد: این مجموعه در زمینی با مساحت سه هزار متر شامل رختکن، پیست دوچرخه سواری، زمین اسکیت، زمین فوتبال به مساحت ۵۰۰ و بسکتبال به مساحت ۶۵۰ متر مربع در حال ساخت است.

 

وی خاطرنشان ساخت: طرح فرهنگسرا شهرداری هم که سال‌ها پیش بهره برداری شده بود، به دلیل وجود بخشی از مشکلات در زمینه تاسیسات برقی، فاضلاب و ساختمان بلااستفاده مانده بود.

ملازینلی افزود: عملیات بازسازی و بهسازی این فرهنگسرا اوایل سال انجام شد. ابتدا قرار بود کار با مرمت بخش اداری در طبقه تحتانی و فوقانی آغاز شود که هم اکنون به اتمام رسیده و سالن آمفی تئاتر آن هم تا خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..