امام جمعه شهرستان بافق:

رقابت تمام شد اکنون فصل رفاقت و همکاری است

no-thumbs

امام جمعه بافق با اشاره به پایان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : رقابت تمام شد و اکنون فصل رفاقت و همکاری فرا رسیده است.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید جواد سلیمانی  در جمع مردم بافق ابراز امیدواری کرد : تمام نامزدهای دور اول و دوم با نماینده منتخب همکاری داشته باشند.
وی گفت: آقای صباغیان نماینده بافق و بهاباد نیست بلکه پنج شهرستان حوزه انتخابیه مهریز را نمایندگی می کند و از سویی در بعد کلان و کشوری او نماینده مردم ایران در خانه ملت است.
محمدرضا ضباغیان نماینده منتخب حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه ، خاتم و بهاباد نیز در جمع مردم گفت: نمی توانم بگویم خوشحال نیستم و از طرفی احساس می کنم بار خطیر مسئولیت روی دوشم سنگینی می کند.
وی اظهار کرد:برای موفقیت در امور پنج شهرستان حوزه انتخابیه نیازمند همکاری و همفکری مردم و مسئولان این خطه هستم.
صباغیان تصریح کرد: با همکاری، تعامل و همدلی مسئولان استان یزد تلاش می کنم که عقب ماندگیهای حوزه پهناور انتخابیه خود را در چارچوب قانون ساماندهی کنم.
سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق هم این موفقیت را به مردم تبریک گفت و ضمن اعلام آمادگی فرمانداری برای همکاری با نماینده منتخب گفت: همه دستگاههای اجرایی این شهرستان برای پیشبرد اهداف خرد و کلان در راستای تحقق برنامه چشم انداز توسعه شهرستان بافق با نماینده منتخب همکاری خواهند داشت.
پس از شمارش آراء مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پهناور مهریز، از کل ۷۴۰۵۵ رای ماخوذه، محمدرضا صباغیان بافقی با ۴۲۱۵۹ رای و اختلاف بیش از ۱۱ هزار رای بر رقیب خود پیروز شد و به خانه ملت راه یافت.
مردم بافق پس از اعلام نتیجه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، راه یابی محمد رضا صباغیان بافقی به بهارستان را جشن گرفتند.
به گزارش ایرنا،بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلو متری یزد قرار دارد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..