تکذیب شایعه‌ی فوت آیت الله علاقه بند یزدی

شایعه، فوت آیت الله سید علی محمد مدرس علاقه بندیزدی، از روحانیان یزدی تکذیب شد.

به گزارش یزدی نیوز  در برخی از شبکه‌های مجازی استان یزد خبر فوت آیت الله سید علی محمد مدرس علاقه بندیزدی، از روحانیان سرشناس منتشر شد.
خبرگزاری صداوسیما در تماس تلفنی با ساویز از نزدیکان این روحانی جویای احوال سلامتی وی شد که دراین تماس تلفنی شایعه فوت این روحانی تکذیب شد.

آیت الله سید محمدعلی علاقه بند در سال ۱۳۰۶ هـ. ش در خانواده‌ای روحانی در یزد دیده به جهان گشود و در ۵ سالگی برای آموزش قرآن به مکتب خانه رفت.

وی در مکتب، قرآن، نصاب الصبیان، سیوطی و صرف و نحو را نزد میرزا سیدعلی مکتب دار آموخت و پس از طی مقدمات علوم اسلامی از محضر آیات شیخ جلال آیت اللهی، کازرونی و میرزا آقا استفاده کرد.

آن گاه برای ادامه تحصیل راهی نجف اشرف شد و در درس خارج حضرات آیات سید محمدهادی میلانی، سیدجواد مدرسی، سید عبدالهادی شیرازی شرکت و پس از بازگشت در قم نیز از محضر آیت الله العظمی بروجردی (ره) استفاده کرد.

آیت الله علاقه بند، در کنار تحصیل، به تدریس نیز اشتغال داشت و دروس مغنی، منطق، معالم و صرف و نحو، اصول، فقه و کلام را تدریس کرد. مدتی نیز دروس عربی و دینی را در دبیرستان تدریس کرد. وی ضمن تدریس به تبلیغ نیز می‌پرداخت و هم اکنون نیز به تدریس علوم دینی در حوزه علمیه یزد مشغول است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..