پلمب یک واحد گردشگری در یزد به دنبال تشدید نظارت‌ها

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمب یک سفره‌خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در یزد خبر داد.

«هما خورشیدی» در توضیح این مطلب تصریح کرد: با توجه به‌ ضرورت رعایت موازین بهداشتی در مراکز پذیرایی و اقامتی استان یزد بازدید و نظارت بر این مراکز افزایش‌ یافته است.

وی در خصوص پلمب این واحد متخلف خاطرنشان کرد: در بازدید مشترک کارشناسان نظارت این اداره کل، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و جامعه هتلداران یزد یک واحد سفره‌خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و اجرا نکردن ضوابط معاونت گردشگری پلمب شد.

این مسئول با بیان این که در حال حاضر ۶۲ واحد سفره‌خانه سنتی و ییلاقی در استان فعال هستند، گفت: امسال بیش از نیمی از این واحدها به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا تعطیل یا نیمه تعطیل بوده‌اند.

به‌گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد، خورشیدی در پایان تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان به‌ منظور حفظ سلامت کارکنان و مسافران اماکن پذیرایی و اقامتی، باید خدمات‌دهی در چارچوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..