فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد؛

توقیف کامیون حامل موادمخدر در خاتم/کشف ۳۸۳ کیلو تریاک در ۲ عملیات

فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف کامیون حامل موادمخدر در خاتم خبر داد و گفت: ازاین کامیون حدود ۱۶۱ کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد  در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی در مورد تردد یک کامیون بنز حامل موادمخدر در محور هرات به مروست اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی و متوقف کردن خودروی مورد نظر، ۱۶۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از این کامیون کشف کردند.

وی بیان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد یزد بارگیری شده بود اما با هوشیاری ماموران و دستگیری دو قاچاقچی، این عملیات ناکام ماند.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف ۲۲۲ کیلوگرم تریاک عملیاتی دیگر در یزد خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس استان با گشت زنی های مداوم در جاده های ورودی یزد، سه دستگاه خودرو سواری حامل محموله های افیونی را شناسایی کردند.

بهدانی فرد عنوان کرد: ماموران خودروهای سوداگران مرگ را در محور مهریز – یزد متوقف و چهار نفر از سرنشینان خودروها را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این محموله نیز به مقصد پایتخت بارگیری شده بود اما با هوشیاری ماموران، عملیات انتقال ناتمام ماند.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: در این دو عملیات که طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس استان انجام شد، در مجموع بالغ بر ۳۸۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و شش قاچاقچی دستگیر شدند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..