برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد

اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای یزد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی ۲۲ بهمن کارگران استان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از وظیفه اش توجه به تامین سلامت کارگران است و برای مقوله ورزش اهمیت بسیاری قائل است.

عماد تشکری با اشاره به اینکه یکی از آیتم‌های توسعه یافتگی در کشور‌های پیشرفته توجه و تسهیلاتی است که به معلولین می‌شود گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره توسعه ورزش کارگری در بین کارگرانی است که از معلولیت برخوردارند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین افراد جامعه به خصوص معلولین گرامی یکی از ضروریات است؛ امروز با هدف تشویق و تجلیل از کارگران کم بینا و نابینای استان و ایجاد تحرکت و سلامت در اینجا گردهم جمع شده ایم.

این مسابقات در رشته‌های پرتاب توپ و طناب زنی بانوان و آقایان با حضور بیش از ۳۰ نفر از کارگران کم بینا و نابینای استان برگزار شد که در بخش بانوان و در رشته طناب زنی خانم‌ها اکرم دهقان، سمیه قمریان و الهام زارع به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طناب زنی آقایان سید مهدی میردهقان بعنوان نفر اول، حسین دشتی نفر دوم و سید رضا رام ساردار بعنوان سومی دست یافتند. همچنین در رشته پرتاب توپ که فقط در بخش آقایان برگزار شد علیرضا پورناظمیان موفق شد با یک نمایش زیبا مقام اول را از آن خود کند؛ حامد علمدار و سید مهدی میردهقان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..