اینک نوبت قدردانی نمایندگان از مردم است

به گزارش یزدی نیوز انتخاب امروز به همراه انتخاب مرحله نخست مردم استان یزد ملاک خوبی برای خواست عمومی مردم این استان است.
بنابر این از این پس کسانی که به نام مردم استان یزد سخن می گویند، منبر می روند، پشت تریبون قرار می گیرند، خبر می  نگارند، تحلیل می کنند، از دیگران طلبکار می شوند، و …. یادشان باشد تا سخنی مغایر با گرایش عمومی مردم استان یزد را به نام این مردم فهیم بر زبان نرانند.
مدعیانی که نام مردم را بر زبان می رانند، از این پس نیز همچنان می توانند سخن بگویند و از خواسته های خود و جریان متبوع خود سخن بگویند، اما دیگر متناسب با وزن سیاسی خود می توانند ادعا داشته باشند.
وزن سیاسی اصوگرایان افراطی استان یزد با انتخاب امروز بیش از پیش مشخص و تعیین شد و این جریان می توانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند، اما شایسته است دیگر ادعاهای خود را با رای مردم میزان کنند و خواسته خود را به نام این مردم نجیب بر آنان تحمیل نکنند.
امروز انتخاب آخرین نماینده استان نیز نشان داد، مردم در تمام نقاط استان یزد، به طور قاطع به اصولگرایان افراطی، «نه» گفتند و این موضوع باید در حافظه همه باقی بماند.
آری «میزان، رای ملت است» چه خوب است همه ما خود را با این میزان بسنجیم و با عملکرد شایسته در جهت تامین خواسته ها و نیازهای مردم رشید، رضایت آنان را جلب نماییم.
اینک نوبت قدردانی نمایندگان منتخب از مردم است. قدر مردم خوبمان را بدانیم و آنان را در تنگاتنگ غرصه های سخت و طاقتفرسای کار و زندگی و اجتماع تنها نگذاریم و یار و یاور خوبی برایشان باشیم.
▫️▫️ ان شاء الله تعالی
 

بخش نظردهی بسته شده است..