دوچرخه نماد یزد می ماند

no-thumbs

مجله ى رادیویى ورزش در یزد صبح امروز به طور عمده به دوچرخه سوارى از نوع همگانى پرداخت.

به گزارش یزدی نیوز مجله رادیویى ورزش در یزد به ارائه راهکار براى احیاى دوچرخه سوارى در شهر دوچرخه ها از نظر مخاطبانش پرداخت که در این باب نظراتى همچون ارائه لاین جداگانه دوچرخه در خیابان ها وپیاده رو ها از بارزترین انها بود.سید عربى رئیس ورش هاى همگانى استان همراه برنامه شد و به تشریح برنامه هاى ورزش همگانى در روز خلیج فارس پرداخت ؛ وى همچنین نظر خود را راجع به سوال پیام کوتاه برنامه با بیان ورود بخش خصوصى به همایش دوچرخه سوارى طى خرداد ماه در بافت تاریخى یزد اعلام داشت.

مهمانان تلفنى بخش دوم این برنامه از افراد مسئول و غیرورزشى استان یعنى عظیم زاده شهردار و شرافت رئیس میراث فرهنگى استان بودند و به ایراد سخن در مورد دوچرخه سوارى یزدى ها پرداختند.

عظیم زاده با بیان ایجاد محل معین براى دوچرخه سوارى مردم در سطح شهر،از پاسخ به سوال مرشدى مجرى برنامه در خصوص برگزارى جلسات خاص هم اندیشى به گونه اى سرباز زد.

شرافت نیز با انتقاد از عدم همکارى برخى ارگان هاى مسئول از ایجاد این فرهنگ در بین آحاد جامعه به عنوان اصلى ترین قدم براى بازگشت به دوران خوب گذشته در دوچرخه سوارى یزد نام برد.

نکته اى که از صحبت هاى هردو مسئول یافت میشد و مرشدى به ان اذعان داشت،عدم برنامه ریزى صحیح و نداشتن رابطه منظم در بین ارگانهاى مسئول بود که همه را به تامل وا میداشت.

قبه گزارش «تابناک یزد»،ادریان از صاحب نظران فوتبال یزد از دیگر مهمانان برنامه بود و از روى خط ورزش در یزد راه بقاى فولاد را به حضور پرشور تماشاگران و کسب هفت امتیاز از سه بازى انتهایى فصل مرتبط دانست.

لازم بذکر است از نکات حاشیه اى برنامه به قرعه کشى مسابقه برترین هاى ورزش یزد در سال ٩٤اختصاص داشت که توسط شرافت و عظیم زاده انتخاب شدند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..