طرح پاکسازی محله به محله برای استقبال از بهار

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: با اجرای کامل طرح پاکسازی محله به محله، حداکثر پاکسازی و مطلوبیت در سطح محلات مختلف یزد ایجاد می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز جعفر امین مقدم در تشریح اقدامات مختلف ستاد تسهیلات نوروزی برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: ایجاد حس تحول و تنوع با پایان یافتن سال و استقبال پرشور از بهار از دیرباز مورد توجه همگان بوده است.

 

وی افزود: مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال‌های گذشته اقداماتی را در کنار شهروندان نسبت به آماده سازی شهر برای استقبال از بهار به منظور مطلوبیت هر چه بیشتر فضای شهری به انجام برساند.

 

معاون خدمات شهری تصریح کرد: طرح پاکسازی محله به محله که با همکاری مناطق پنجگانه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

 

امین مقدم ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع آوری زباله ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده، ساماندهی زمین‌های افتاده و جمع آوری سرشاخه‌ها و … در خارج از ساعات اداری و معمول شرکت‌های خدماتی و به صورت تجمیعی با همت جمعی از پاکبانان و تجهیزات خاص در نظر گرفته شده برای این موضوع، در دستور کار قرار داده شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در این طرح همراهی و مشارکت شهروندان بسیار ضروری است و می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را در حوزه خدمات شهری با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن اقدام شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..