هجوم مردم شهرستان مهریز در شعب اخذ رای در آخرین ساعات رای گیری/ احتمال تمدید زمان انتخابات تا ساعت ۲۲

با نزدیک شدن به ساعات پایانی انتخابات دوره دوم، ناگهان مردم شهرهای مختلف از جمله شهرستان مهریز به شعب اخذ رای هجوم آورده اند و صف های طولانی چند صد متری تشکیل شده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از «تابناک یزد» بر اساس مشاهدات خبرنگاران، در ابتدای ساعات رای گیری امروز حضور در دو شهر بافق و مهریز در مقایسه با سایر شهرهای حوزه انتخابیه بیشتر بود اما با گذشت زمان و از اواسط روز صرفا در شهر بافق حضور پررنگ مردم گزارش می شود و سایر شهرها مشارکت حداقلی پیش بینی می شد.

با نزدیک شدن به ساعات پایانی رای گیری، ناگهان مردم در دو شهر مهریز و ابرکوه حضور پررنگی نشان داده اند به طوریکه در شهرستان مهریز در اکثر شعبان اخذ رای صف های طولانی ایجاد شده است که بعضا تا چند صد متر هم ادامه دارد.

این درحالی است که در شهرهایی مثل بهاباد، خاتم و ابرکوه هرچند حضور نسبت به اوایل رای گیری بسیار پرشورتر است اما در مقایسه با دوره اول مشارکت کمتری به چشم می خورد.

در شهر بافق نیز برخلاف صبح و ظهر که حضور پررنگی شاهد بوده ایم در ساعات پایانی در اکثر شعبه ها حضور کمتری از مردم مشاهده می شود.

این در حالی است که مهلت اخذ رای در تمام شعب انتخاباتی تا ساعت ۹ شب تمدید شده است و پیش بینی می شود با مشارکت بالای مردم در شعب اخذ رای این زمان مجداد تمدید شود.

این در حالی است که سید محمد رستگاری  فرمانداری مهریز معقتد است: از ابتدای رای گیری تا تاکنون شاهد حضور گسترده واجدین شرایط رای گیری در پای صندوق های اخذ رای هستیم .
وی ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی در قالب ۵۳ شعبه اخذ رای در شهر و مناطق روستایی نسبت به جمع آوری آرای مردم می کوشند .
فرماندار مهریز گفت: تمامی عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و انتظامی تنها در چارچوب قانون با جدیت و دقت وظایف خود را انجام می دهند .
رستگاری گفت: از مردم تقاضا می شود رای دادن خود را به لحظات پایانی رای گیری موکول کنند و قبل از ظهر آرای خود را به صندوق ها بیندازند .
به گزارش ایرنا،شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد .

بخش نظردهی بسته شده است..