استاندار یزد در اولین نشست ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان:

قانونمداری خط قرمز ما در برگزاری انتخابات است

استاندار یزد با بیان اینکه قانونمداری خط قرمز ما در برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: همه مدیران و عوامل برگزاری انتخابات در بخش های مختلف اجرایی، نظارتی و بازرسی باید اصل بی طرفی و فعالیت منطبق بر قانون و آیین نامه های مربوط به انتخابات را سر لوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در نشست ستاد انتخابات استان یزد که با حضور اعضای این ستاد در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همه مدیران و عوامل برگزاری انتخابات در بخش های مختلف اجرایی، نظارتی و بازرسی باید اصل بی طرفی و فعالیت منطبق بر قانون و آیین نامه های مربوط به انتخابات را سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه قانونمداری خط قرمز ما در برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: مسئولین اهتمام لازم نسبت به اجرای قانون و رعایت اصل بی طرفی را داشته باشند.
دکتر طالبی با تاکید بر اینکه ایجاد فضای رقابتی در انتخابات، موجب مشارکت فعال مردم می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات لازم برای فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.
استاندار یزد زمینه سازی مشارکت نخبگان و افراد متخصص و متعهد برای عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از عوامل ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو، به نفع نظام و منطبق بر منویات رهبر معظم انقلاب است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران انتخابات و اشراف کامل آن ها بر قوانین و مقررات و نیز استفاده فرمانداران و بخشداران از نیروهای با تجربه و بی طرف در تشکیل هیئت های اجرایی تاکید کرد.
دکتر طالبی در پایان با بیان اینکه تشکیل هیئت های اجرایی قوی کمک شایانی به انتخاب مناسب اعضای شعب اخذ رای می کند، اظهارداشت: امیدواریم با کمک و همراهی دست اندرکاران انتخابات، بتوانیم همچون گذشته با کمترین دغدغه، بار مسئولیت را بر عهده گرفته و از پس وظیفه امانتداری رای مردم برآییم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..