برگزاری جلسات در راستای نظارت بر وضعیت بازار شب عید

جلسات کمیته نظارت و تنظیم بازاردر سطح ادارات صمت شهرستان‌های استان یزد در راستای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری جلسات کمیته نظارت و تنظیم بازاردر سطح ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان یزد در راستای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ که از بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد، به طور همزمان در سطح ادارات صمت شهرستان‌های تابعه نیز اجرا می‌شود.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تشکیل اکیپ‌های نظارتی با اولویت نظارت بر فعالیت هتل ها، رستورانها، مراکز بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز حمل و نقل درون شهری، تاکسیرانی‌ها و اتوبوس رانی‌ها و… از جمله مهمترین اهداف این طرح می‌باشد.

وی تصرح کرد: برگزاری فروش‌های فوق العاده و حراج قانونی، شناسایی و برخورد با واحد‌های صنفی غیرمجاز (فاقد پروانه کسب) اعم از رستوران ها، هتل ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، حصول اطمینان از خالص فروشی کالا اعم از شیرینی و میوه و برخورد قانونی با متخلفین تحت عنوان کم فروشی. استفاده از ظرفیت ناظران افتخاری و هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی (تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی) از دیگر اقدامات این ادارات در روز‌های پایانی سال می‌باشد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد همچنین یاد آور شد: سامانه تلفنی ۱۲۴ به صورت تمام وقت، آماده پاسخگویی به نظرات و گزارشات شهروندان گرامی می‌باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..