توزیع ۴ هزار بسته کمک آموزشی بین دانش آموزان بی بضاعت یزد

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در راستای برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان، چهار هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان توزیع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ علی نوری زاده با اشاره به حمایت از چهار هزار دانش آموز بی بضاعت در استان، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و مجازی شدن مدارس شاید برخی توانایی خرید تبلت و گوشی‌های هوشمند را نداشته و یا در مناطق آن‌ها دسترسی به اینترنت دشوار باشد که این طرح با هدف حمایت از این دانش آموزان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح یکی از برنامه‌های چهل گانه دومین کنگره ملی شهدای استان است، افزود: در مرحله اول هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و تا پایان کنگره چهار هزار بسته در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

 

نوری زاده با بیان اینکه به یاد هر شهید یک بسته لوازم التحریر تهیه می‌شود، گفت: این بسته‌های لوازم التحریر شامل کاربرگ‌های هفتگی برای دانش آموزران دبستانی، نوشت افزار، کیف و… تهیه شده و در اختیار دانش آموزان در مناطق محروم استان قرار می‌گیرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان ادامه داد: هر بسته به همت موسسه رزمندگان اسلام با هزینه تقریبی ۲۵۰ هزار تومان تهیه شده که البته هزینه این بسته‌ها در بازار بیش از این قیمت است.

 

وی جلوگیری از ایجاد وقفه در تحصیل دانش آموزان مناطق محروم را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد و گفت: در مرحله دیگری از این طرح با تهیه کتاب‌های کمک آموزشی و کتب مورد نیاز برای دانش آموزان کنکوری در مسیر ارتقا دانش آموزان مناطق محروم تلاش می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..