تابلوهای پزشکان در سطح شهر یزد ساماندهی می‌شود

no-thumbs

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد از ساماندهی تابلوهای پزشکان در سطح شهر یزد به ویژه در خیابان طالقانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سپنتا نیکنام  در نشستی خبری با بیان اینکه تابلوها و بنرها زیبایی منظر شهری را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: ساماندهی تابلوها در سطح شهر یزد آغاز شده و تابلوها از پشت‌بام‌ها، سطح شهر، خیابان‌ها و … جمع‌آوری شده تا تابلوهای یک‌دست در سطح شهر مستقر شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تابلوهای پزشکان نیز منظر شهری را در برخی نقاط شهر به ویژه در خیابان طالقانی تحت تاثیر قرار داده است، افزود: همه تابلوها جمع‌آوری شده و تابلوهای باقی‌مانده نیز به تدریج جمع‌آوری می‌شود و در پایان ماه جاری، یک تابلوی هماهنگ در ابتدای این خیابان نصب خواهد شد.

نیکنام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهبود وضعیت اداره اجرائیات و اخذ بودجه ۲ میلیارد تومانی برای این واحد و خرید خودروهای مورد نیاز آن، افزود: تخصیص این بودجه، تاثیر قابل توجهی هم در زمینه منظر شهری و هم در زمینه تخلفات به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد عنوان کرد: در حوزه منظر شهری، اقدامات لازم برای سدمعبر، دستفروشان، حذف و ساماندهی تابلوها و … انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبود فضا و منظر شهری باشیم.

وی در مورد پارک‌ها و فضای سبز نیز بیان کرد: شورای شهر در این زمینه بیشتر بحث نظارتی و حمایتی دارد و مشکلات پارک‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و با پیگیری آنها تلاش در احداث هرچه سریع‌تر این فضاها و قرار دادن آنها در اختیار مردم دارد.

نیکنام یادآور شد: پارک ۳۲۵ هکتاری در بلوار نصر نیز از جمله پارک‌هایی بود که مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت نیز کار به مشاور ارجاع شده است.

وی در مورد پارک شادی یزد نیز عنوان کرد: وضعیت این پارک باید به کلی دگرگون شود و به نظر من، نیاز به پارک شادی در یزد و به روزرسانی این پارک و ایجاد فضای شاد و مفرح برای مردم، مهم‌تر از احداث زیرگذر است.

نماینده اقلیت‌های زرتشتی در شورای شهر یزد تصریح کرد: موضوع رسیدگی به این پارک به عنوان شهربازی یزد، هر سال مطرح می‌شود اما تاکنون مشکلی برطرف نشده و امیدواریم با تخصیص اعتبار ویژه به این پارک، تنها شهربازی شهر یزد را تجهیز کنند.

وی افزود: مشکل اصلی این پارک، ملکیت، سندیت، سرقفلی‌ها و … است که لازم است این مشکلات با همکاری چند دستگاه ذیربط برطرف شود.

نیکنام رودخانه یا مسیل یزد را نیز یکی از فضاهای بسیار مناسب برای ایجاد جاده سلامت برای مردم یزد دانست و اظهار داشت: با کمترین هزینه می‌توانیم یک فضای تفریحی خوب در سطح شهر ایجاد کنیم، زیرا این مسیل سال‌هاست بدون استفاده باقی مانده است در حالیکه می‌تواند به فضایی برای ورزش و سرگرمی مردم تبدیل شود و در زمان مورد نیاز نیز از کاربری اصلی آن استفاده شود.

به گزارش فارس، وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ساماندهی پسماندهای خانگی نیز عنوان کرد: پیش از این در ایام زوج و فرد اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از محله‌های مختلف می‌شد، اما زباله‌های روز جمعه مشکل‌ساز بود که از چندی پیش، زوج و فرد بر اساس روزهای ماه انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی آن نیز با چاپ تقویم‌ و قرار دادن آن در اختیار مردم، اطلاع‌رسانی شده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..