اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در یزد

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد: در هفته تربیت اسلامی ۷۰ برنامه فرهنگی، هنری و آموزشی در یزد اجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوز، ملانوری در جمع خبرنگاران گفت: از هشتم تا ۱۵ اسفندماه در هفته تربیت اسلامی هستیم که هر روز از این هفته به نام‌های مختلفی نامگذاری شده است.

وی افزود: دیدار با امام جمعه یزد، دیدار با خانواده شهدای امور تربیتی، دیدار با پیشکسوتان امور تربیتی، برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری دوره آموزشی مهدویت، کارگاه ویژه مشاورین، دوره آموزشی احکام اسلام در زندگی، دوره‌های تربیت اسلامی واجرای پویش‌های اجتماعی و فرهنگی و هنری در راستای تجلیل از مقام مربیان تربیتی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

ملا نوری گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به عنوان نخستین هدف ما در این هفته است که بدین منظور اردوی مجازی راهیان نور را برگزار می‌کنیم که فیلم داستانی کوتاه در خصوص اردوی راهیان نور تهیه و تدوین شده است که امیدواریم در چند روز آینده به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: اجرای طرح گنجینه خاکریزبه عنوان یکی از طرح‌های اصلی ما است که برگزاری نمایشگاه کتاب، ارائه بخشی از خاطرات فرهنگیان و همرزمان شهدا، سرنوشت پژوهشی و وصیت نامه شهدا، ارتباط دانش آموزان با ایثار و شهادت به عنوان برنامه‌های ما در این طرح است.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد افزود: بخش دانش اموزی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در روز ۱۸ اسفندماه نیز به استان یزد اختصاص داده شده است که با شعار پیوند خانه، مدرسه و مسجد در نماز در دبیرخانه در حال اجرا است.

ملانوری گفت: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ اثر است.

ملانوری افزود: اجلاس سراسری نماز دانش آموزی نیز در دو بخش دانش آموزی و معلمان است که در حوزه دانش آموزی نیز رویکرد ارائه اثر در برنامه‌های پژوهشی و فرهنگی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..