فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد؛

پیگیری گفتمان سازی خدمت و محرومیت‌زدایی در کنگره ۴ هزار شهید یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از اصلی‌ترین مواردی که در کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد پیگیری می‌شود، گفتمان سازی خدمت و محرومیت زدایی است.

به گزارش یزدی نیوز، سردار رضا پورشمسی  در نشست خبری ستاد بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد با اشاره به رویدادهای مهمی که در قالب کنگره اتفاق افتاد، اظهار داشت: این رویدادها به یک گفتمان جدی در مسیر خدمت رسانی و محرومیت زدایی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: امسال پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و گذشت ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، ایمان قلبی دارم که یکی از عمده دلایل و از ظرفیتهایی که باعث شد شاهد این تغییرات اساسی در حاکمیت و جامعه روی دهد، دفاع مقدس بوده و این حرفی به گزاف نیست.

پورشمسی افزود: در دوران دفاع مقدس فرماندهان جوان با تکیه بر تفکر و نگرش خود لشکر را می‌ساختند و سپس فرماندهی آن را برعهده می گرفتند و با همین نگرش نیز عملیاتهای بزرگی را رقم زدند که هنوز پس از گذشت ۳۰ سال از آنها، هیچکدام از ارتش‌های منطقه قادر به انجام برخی از آنها مانند عملیات بیت المقدس و والفجر ۸ نیستند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دفاع مقدس در واقع یک عرصه برای عرضه توان و عُرضه افراد بود تا کسانی که دل در گروی این انقلاب و آرمانهای آن داشتند، توان خود را به نمایش بگذارند و امروز نیز هدف اصلی و والای ما از برگزاری این کنگره تنها برگزاری اجلاسیه یا ارائه خدمات نیست بلکه تلاش داریم همانطور که شهدای دوران دفاع مقدس در کشور ایجاد گفتمان کردند، ما نیز گفتمان خدمت رسانی و استفاده از ظرفیتهای درونی و مردمی کشورمان را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم و مسئولان در امر خدمت رسانی این کنگره، امروز شاهد تحقق گاه تا دو برابر برنامه‌های تعریف شده و پیش بینی شده برای کنگره در استان یزد هستیم، افزود: امیدواریم این گفتمان را در دیگر عرصه‌های کشور اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها شاهد باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..