استاندار یزد در آیین اختتامیه تورنمنت چند جانبه بین المللی هندبال جام کنگره ملی سرداران و ۴۰۰۰ شهید

توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر ها و روستاها؛ یکی از مهمترین رویکرد های کنگره

استاندار یزد توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر ها و روستاها را یکی از رویکرد های کنگره ملی شهدای استان یزد دانست و اظهارداشت: در این راستا بعضی از پروژه های ورزشی شهرها و روستاهای استان با همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف پیگیری شد که ماحصل آن برطرف شدن بخشی از کمبودها در حوزه زیر ساخت های ورزشی بود.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر طالبی در آیین اختتامیه تورنمنت چند جانبه بین المللی هندبال جام کنگره ملی سرداران و ۴۰۰۰ شهید استان که به میزبانی فولاد آلیاژی یزد برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده در قالب کنگره ملی شهدای استان ، گفت: تورنمنت بین المللی هندبال یکی از برنامه هایی است که با نام و یاد سرداران و ۴۰۰۰ هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.
وی توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر ها و روستاها را یکی از رویکرد های کنگره ملی شهدای استان یزد دانست و اظهارداشت: در این راستا بعضی از پروژه های ورزشی شهرها و روستاهای استان با همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف پیگیری شد که ماحصل آن برطرف شدن بخشی از کمبودها در حوزه زیر ساخت های ورزشی بود.
استانداریزد از حمایت ویژه از تیم های هندبال استان برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر خبرداد و خاطرنشان کرد: هندبال استان یزد با وجود هندبالیست های مستعد و همچنین انگیزه بالا در هیئت هندبال می تواند جایگاه بهتر و برجسته تری داشته باشد لذا امیدواریم با حمایت از این تیم ها، نام یزد در هندبال کشور بلند آوازه شود.
شایان ذکر است که در تورنمنت بین المللی چند جانبه یزد تیم ملی نوجوانان ایران در رده نخست ایستاد، تیم ملی جوانان عراق دوم شد و تیم منتخب یزد و تیم ملی جوانان ازبکستان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

منبع:استانداری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..