افتتاح مجهزترین خط پردازش کشور در یزد ـ خردادماه

شهردار یزد: امیدواریم در خرداد ماه بتوانیم یکی از مجهزترین، مدرن ترین، بروزترین و کاراترین خطوط پردازش کشور را افتتاح کنیم.

به گزارش یزدی نیوز، جمال الدین عزیزی گفت: توجه ویژه و اساسی به محیط زیست در شهر‌ها بنیان و اساس برنامه ریزی در سایر حوزه‌های شهری است.

وی ادامه داد: ما اگر مباحث شهر هوشمند را دنبال می‌کنیم، در موضوعات مرتبط با پیاده محوری فعالیت داریم یا حتی در موضوعات عمرانی و ساخت و ساز، رویکرد‌های خاصی را ادامه می‌دهیم، همه برخاسته از اهمیت و توجه به محیط زیست است.

شهردار یزد تصریح کرد: امیدواریم در خرداد ماه بتوانیم طبق قراری که گذاشته ایم یکی از مجهزترین، مدرن ترین، بروزترین و کاراترین خطوط پردازش کشور را افتتاح کنیم و در آینده نیز برنامه‌های دیگری برای ساماندهی پسماند‌ها داشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه با تجلیل از عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری اظهار داشت: خاک و نخاله که روزانه بیش از ۹۰۰ تن در یزد تولید می‌شود، یکی از خطرات تهدید کننده محیط زیست شهر پس از بحث آب به شمار می‌آید.

سپنتا نیکنام افزود: متأسفانه به دلیل عدم ساماندهی این موضوع، شاهد آن بودیم که اطراف یزد مدام خاک و نخاله‌ها به صورت غیر مجاز تخلیه می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس ساماندهی خاک و نخاله‌ها از سوی سازمان مدیریت پسماند در دستور کار قرار گرفت و سازمان توانست به خوبی این موضوع را به سرانجام برساند و از ردیف هزینه بر به ردیف مثبت و درآمدزا تبدیل کند.

در این جلسه از حمیدرضا رحیمدل رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد به دلیل اهتمام در ساماندهی خاک و نخاله، ساخت و ایجاد کمپ پناه و سامانه الو پناه و پیگیری راه اندازی مدرن‌ترین خط پردازش پسماند خانگی تجلیل شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..